Сторінка електронної приймальні закладу

Електронна приймальня

 
Шановні відвідувачі! 
 

На офіційному сайті  закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15 Вінницької міської ради" створений розділ "Електронна приймальня". Він створений з метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, розширення спектру послуг, що надаються населенню, на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій. Просимо Вас уважно ознайомитися з порядком прийому і розгляду звернень в заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15 Вінницької міської ради" в електронному вигляді. 

 

Порядок і терміни надання послуг при зверненні в "Електронну приймальню"

Звернення, що надійшли в Інтернет-приймальню, розглядаються відповідно до Закону України "Про звернення громадян" від 2 жовтня 1996 року із змінами, внесеними згідно із Законами від 13.05.99, 20.11.2003, 20.01.2005, 14.04.2009, 17.11.2011, 23.02.2012, 06.11.2012.

1. Звернення громадян, що надійшли в електронному вигляді, відповідно до чинного законодавства реєструються того ж дня і надсилаються директорові освітньої установи, заступникам директора або до структурних підрозділів школи, до безпосереднього відома яких належить вирішення поставлених у зверненнях питань.

2. Відповідь на звернення надсилається на вказану в зверненні поштову адресу. Термін розгляду звернення – до 30 днів. У випадках, коли для розгляду звернення громадянина потрібно більше часу, термін може бути продовжений, але не більше ніж на 30 днів. 

3. Залишаються без відповіді, не підлягають подальшому розгляду питання звернення громадян:

  • у яких не міститься інформація про прізвище і поштову адресу автора звернення (за винятком випадків, коли в зверненні міститься інформація про протиправне діяння, що готується або здійснилося);

  • у яких містяться нецензурні або образливі вирази, погрози життю, здоров'ю або майну посадової особи, членам його сім'ї; 

  • з яких не представляється можливим зрозуміти сенс звернення; 

  • відповідь на які не може бути надана без розголошування відомостей, які складають державну або іншу таємницю, що охороняється  законом.

4. Інформація про персональні дані громадян, що направили звернення в електронному вигляді, зберігається та обробляється з дотриманням вимог  законодавства про персональні дані.

 

Запис на прийом до директора закладу, звернення громадян

(Шаблони документів для заповнення розробляються)