Закріплення знань. Розв’язування прикладів і задач

вчитель ЗШ №15 м.Вінниці

Математика. 2 клас

Тема: Закріплення знань. Розв’язування прикладів і задач

Мета:     

  узагальнити і систематизувати знання учнів;

  формувати вміння учнів складати і розв’язувати задачі;

  вдосконалювати вміння учнів віднімати і додавати приклади в межах сотні, типу 45–10, 60+5;

  впізнавати і називати геометричні фігури;

  розвивати творчу увагу, пам'ять;

  виховувати інтерес до математики

 

Обладнання: карта, малюнок корабля, картки, музика, комп’ютерна презентація

 

І. Організація класу до уроку

Девіз уроку:

Всі труднощі долаєм,
Завжди перемагаєм.
Важких завдань
Для нас немає!
 

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Любі діти, сьогодні у нас з вами подорож по океану. Ось перед вами карта цього океану:

Щоб вирушити у подорож, ви маєте намалювати свої кораблі. Мета подорожі – досягнути порту Перемоги.

У нашій регаті беруть участь дві команди кораблів – «Кмітливі» та «Винахідливі».

Давайте намалюємо наші кораблі.

2. Графічний диктант

 

3. Конкурс «Підготуй корабель»

Але спочатку згадаємо, 24–10.

У від’ємнику відсутні одиниці, треба відняти лише десятки. 20–10 буде 10, 10+4=14

Щоб вирушити командам у дорогу, треба підготувати кораблі. Для цього кожен учень має розв’язати приклади:

60+10=              9020=              30+20=              70+5=

50+15=               2310=              40+35=              433=

7010=               566=                8020=              70+5=

Перевірка.

Перше завдання ви виконали. Кораблі вирушили в подорож. Давайте поглянемо на мапу регати і вирушимо до першого пункту змагань – Обчислювального острова.

 

ІІІ. Новий матеріал

1. Тут мешкають роботи, які дуже люблять цікаві математичні завдання. Вони підготували для кожної команди Лабіринти, які вам треба розв’язати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перевірка.

2. Увага!

Увага! Ми наближаємося до мису Задачного. Тут розташоване рибальське селище. На березі ми зустріли двох рибалок, які попросили нас обчислити вагу спійманої риби.

Задачу першого рибалки виконає команда «Кмітливих». А другого комнада «Винахідливих»

Задача 1

Рибалка спіймав 45 кг. скумбрії та 20 кг. камбали. Скільки всього кілограмів важив його улов?

Скумбрія – 45 кг

Камбала – 20 кг

Скумбрія – 45 кг
 
Камбала – 20 кг

Задача 2

Рибалка спіймав 45 кг. сардини та 20 кг. тунця. Скільки всього кілограмів важив його улов?

Сардина – 50 кг

Тунець – 25 кг

Сардина – 50 кг
 
Тунець – 25 кг

 

Фізкультхвилинка

 

ІV. Закріплення знань

І знову в путь. На горизонті з’явився острів Чисел. Мабуть, ви здогадалися, хто мешкає на цьому острові? Числа теж підготували для вас цікаві Завдання.

Замість крапок у прикладах вставити потрібні «Кмітливі» ознаки «+» або «» «Винахідливі»

43….2=45                   46….2=48

42….10=52                 63….20=83

80….15=65                 90….15=75

Перевірка.

 

V. Геометрична бухта

Наступний пункт регати – бухта  Геометрична. Уважно подивіться на нашу карту. Чий це  прапор? Це ж пірати! Допоможемо врятувати від них мешканців бухти. Для цього необхідно виконати піратські вимоги: розв’язати геометричні завдання.

Командам необхідно назвати зображені фігури і показати, скільки їх всього зображено.


 

 

 

 

 

 

 

Молодці!

Нарешті ми досягли порту «Перемога». Залишилося найцікавіше – дізнатись, яка команда найуважніша, найкмітливіша та найвинахідливіша.