Річний план закупівель

Інші закупівлі

                 

Річний план закупівель на 2017 рік

по комунальному закладу «Загальноосвтня школа І-ІІІ ступенів №15

Вінницької міської ради»             20096901

 

№п/п

Предмет закупівлі

Очікувана вартість

Термін проведення

1

ДК 021:2015 “64210000-1 Послуги телефонного звязку та передачі даних

4 805 грн.

січень, 2017

2

ДК 021:2015 “90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям( перевезення сміття)

2 345 грн.

січень, 2017

3

ДК 021:2015 “48440000-4 Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу і бухгалтерського обліку

6 360 грн.

січень, 2017

4

Послуги водовідведення

 

2 255,39 грн.

січень, 2017

5

Послуги водопостачання

 

15 664,47 грн.

січень, 2017

6

09310000-5 Електрична енергія

 

101 179 грн.

січень, 2017

7

55510000-8 Послуги їдалень

 

383 760 грн.

січень, 2017

8

ДК 021:2015 “ 60160000-7 Перевезення пошти автомобільним транспортом( Підвіз підручників)

8 335 грн.

лютий, 2017

9

ДК 021:2015 “60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення (підвіз дітей в табір відпочинку)

6 756 грн.

березень, 2017

10

ДК 021:2015 “50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування приладів(перезарядка,діагностика вогнегасників)

1 362 грн.

квітень, 2017

11

ДК 021:2015 “90920000-2Послуги із санітарно-гігіенічного оброблення приміщень(профдезінфекція)

1 278 грн.

квітень, 2017

12

ДК 021:2015 “71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (повірка,атестація)

6 198 грн.

квітень, 2017

13

ДК 021:2015 “79810000-5 Друкарські послуги) ( документи про освіту)

3 406 грн.

травень, 2017

14

ДК 021:2015 “92510000-9 Послуги бібліотек і архівів

1 091 грн.

травень, 2017

15

22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали (подарунки випускникам-щоденники)

6 250 грн.

червень, 2017

16

55510000-8 Послуги їдалень (харчування в пришкільних таборах)

16 380 грн.

червень, 2017

17

Екскурсії для дітей в пришкільних таборах

 

11 250 грн.

червень, 2017

18

Медикаменти

 

440 грн.

червень, 2017

19

Канцтовари

 

3 000 грн.

червень, 2017

20

ДК 021:2015 "55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги дитячих таборів)

34 790 грн.

липень, 2017

21

ДК 021:2015 “77230000-1 Послуги,повязані з лісівництвом(видалення сухостою)

40 000 грн.

липень, 2017

22

ДК 021:2015 “35110000-8 Протипожежне,рятувальне та захисне обладнання (вогнегасники,протипожеж.інвентар)

6 620 грн.

серпень, 2017

23

ДК 021:2015 “18410000-6 Спеціальний одяг) (шкільна,спортформа)

4 640 грн.

серпень, 2017

24

ДК 021:2015 “22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту(класні журнали)

2 424 грн.

серпень, 2017

25

ДК 021:2015 “45310000-3 Електромонтажні роботи(повірка контурів заземлення)

861 грн.

серпень, 2017

26

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (подарунки першокласникам-набори канцтоварів)

13 552 грн.

серпень, 2017

27

Капітальний ремонт (заміна віконних блоків) комунального закладу "Загальноосвітня школа І—III ступенів №15 Вінницької міської ради" по вул. Келецькій, 62 в м. Вінниці (код ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )

1 376 774,28 грн.

серпень, 2017

28

22470000-5 Посібники

 

4 192 грн.

вересень, 2017

29

ДК 021:2015 “80570000-0 Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації

1 713 грн.

вересень, 2017

30

Поточний ремонт системи опалення

49896 грн.

Вересень, 2017

31

32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

 

28 500 грн.

листопад, 2017

32

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ( персональні комп’ютери)

 

154 200 грн.

листопад, 2017

33

38650000-6 - Фотографічне обладнання

 

17 000 грн.

листопад, 2017

 

                                                                                                                                                           Затверджено

                                                                                                                                   Наказ Міністерства

                                                                                                                                                             економічного розвитку

                                                                                                                                                             і торгівлі України

                                                                                                                                                             15.09.2014  № 1106

 

 

ДОДАТОК ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ (Зміни)

на 2016 рік

 

Заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів -  №15 Вінницької міської ради"     20096901

(найменування замовника, код за ЄДРПОУ)

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

 

Очікуванна вартість предмета закупівлі

 

Процедура закупівлі

 

Орієнтовний початок проведення процедури

 

Примітка

1

2

3

4

5

6

58.19.1 Послуги щодо видавання друкованої продукції, інше   (док. про освіту)

 58.19.1400.00       

 

     2210,        

      2240

3989,00 (Три тисячі девятсот вісімдесят девять  грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 664,84

 

 

 

14.19.2 Одяг дитячий,  одяг інший та аксесуари одягу інші з текстильного полотна крім трикотажних   (шк. сп. форма)

14.19.21-00.00

 

      2210

4950,00 (Чотири тисячі девятсот пятдесят грн. 00 коп.) без ПДВ

 

 

 

17.23.1Вироби канц.товари

17.22.13-13.00

2210

2250,00(Дві тисячі двісті пятдесят грн.00коп  Без ПДВ)

 

 

 

91.01.1  Послуги бібліотек та архівів

91.01.12-00.00

 

2240

1264,00 (Одна тис.двісті шістдесят чотири   грн. 00 коп.)  без ПДВ

 

 

 

21.20.1 ЛІКИ

21.20.13-80.00

 

2220

330грн.(Триста тридцять грн.000коп.)в.т.ч.ПДВ55грн.

 

 

 

31.00.1Меблі сидіння,інші

31.00.13-00.00

 

2210

137450(сто тридцять сім тисяч чотириста пятдесят грн.)в.ч.ПДВ22909

 

 

 

58.29.1 Програмне забезпечення на фізичних носіях

58.29.12-00.00

 

2240

6119,00 (Шість тисяч сто девятнадцять грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 1019,83

 

 

 

81.29.1  Послуги щодо очищування, інші

81.29.11-00.00

 

2240

5320,00 (Пять тисяч тис. триста двадцять грн 00 коп.) в.т.ч ПДВ886,66

 

 

 

38.11.6 Послуги підприємств щодо перевезення безпечних відходів

38.11.69-00.00

 

2240

2730,00 (дві тис. сімсот тирдцять грн. 00 коп.) в т. ч. ПДВ 455

 

 

 

41.00.3 Будування житлових будівель (нове буд-во, реконструкція, капітальний і поточний ремонт)

41.00.3

 

2240

12500 (Дванадцять тисяч пятсот грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ2083,33 грн.

 

 

 

02.40.1 Послуги пов"язані з лісництвом   (видалення сухостою)

02.40.10-00.00

 

2240

4114,00 (чотири тис. сто чотирнадцять грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 685,66

 

 

 

Послуги щодо передавання даних і повідомлень

61.10.1

 

2240

4805,00(Чотири тисячі вісімсот пять грн.оокоп) вт.ч.ПДВ 800,83

 

 

 

36.00.2 Обробляння та розподіляння води трубопроводами

36.00.20-00.00

 

2272

28076,00 (двадцять вісім тисяч сімдесят шість  грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 4679,33

 

 

 

35.11.1 Енергія електрична

35.11.10-00.00

 

2273

83047,00(Вісім  три тисячі сорок сім грн.00коп.В.т..чПДВ13841,16

 

 

 

Послуги освітянські інші

85.59.1

 

2282

1249,00коп.Одна тисяча двісті сорок девять грн.00коп.(в.т.ч.ПДВ208,16

 

 

 

43.21.1 Роботи електромонтажні

43.21.10-00.90

 

2240

2547,00 (Дві тисячі пятсот сорок сім  00 коп.) в т.ч. ПДВ 424,50

 

 

 

31.00.1Меблі офісні,інші

31.00.13-00.00

 

2210

137450,00(Сто тирдцять сім  тисяч  чотириста пятдесят оо коп.В.т.ч.ПДВ22908

 

 

 

91.03.1 Послуги, пов"язані з історичними місцями та та будівлями й подібними туристично привабливими  об"єктами

91.03.10-00.00

 

2240

10500,00(Десять тисяч пятсот грн.00коп).В.т.ч.ПДВ1750грн.00коп.

 

 

 

44.22.1Вікна ,двері.супутні вироби

44.22.10.00-5

 

2210

95830,00(Девяносто пять тисяч вісімсот тридцять грн. 00коп.)вт.ч.ПДВ 15971,66

 

 

 

22113-Книжки друковані, бібліотечні книги

22113000-5

3110

18417,00 (Вісімнадцять тисяч чотириста сімнадцять грн..00 коп.)В тч.ПДВ-3069,50

 

 

 

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від     30.03.2016р.  б/н

 

Голова комітету з конкурсних торгів                                  О.І.Черешнюк

           МП

Секрктар комітету з конкурсних торгів                                      А.О.Очеретна

                        

 

                                                                                                                                                                 Затверджено

                                                                                                                                                             Наказ Міністерства

                                                                                                                                                             економічного розвитку

                                                                                                                                                             і торгівлі України

                                                                                                                                                             15.09.2014  № 1106

 

 

ДОДАТОК ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2016 рік

 

Заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів -  №15 Вінницької міської ради"     20096901

(найменування замовника, код за ЄДРПОУ)

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

 

Очікуванна вартість предмета закупівлі

 

Процедура закупівлі

 

Орієнтовний початок проведення процедури

 

Примітка

1

2

3

4

5

6

58.19.1 Послуги щодо видавання друкованої продукції, інше   (док. про освіту)

 58.19.1400.00

 

     2210,        

      2240

3989,00 (Три тисячі девятсот вісімдесят девять  грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 664,84

 

 

 

14.19.2 Одяг дитячий,  одяг інший та аксесуари одягу інші з текстильного полотна крім трикотажних   (шк. сп. форма)

14.19.21-00.00

 

      2210

4950,00 (Чотири тисячі девятсот пятдесят грн. 00 коп.) без ПДВ

 

 

 

17.23.1Вироби канц.товари

17.22.13-13.00

2210

2250,00(Дві тисячі двісті пятдесят грн.00коп  Без ПДВ)

 

 

 

91.01.1  Послуги бібліотек та архівів

91.01.12-00.00

 

2240

1264,00 (Одна тис.двісті шістдесят чотири   грн. 00 коп.)  без ПДВ

 

 

 

21.20.1 ЛІКИ

21.20.13-80.00

 

2220

330грн.(Триста тридцять грн.000коп.)в.т.ч.ПДВ55грн.

 

 

 

31.00.1Меблі сидіння,інші

31.00.13-00.00

 

2210

137450(сто тридцять сім тисяч чотириста пятдесят грн.)в.ч.ПДВ22909

 

 

 

58.29.1 Програмне забезпечення на фізичних носіях

58.29.12-00.00

 

2240

6119,00 (Шість тисяч сто девятнадцять грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 1019,83

 

 

 

81.29.1  Послуги щодо очищування, інші

81.29.11-00.00

 

2240

5320,00 (Пять тисяч тис. триста двадцять грн 00 коп.) в.т.ч ПДВ886,66

 

 

 

38.11.6 Послуги підприємств щодо перевезення безпечних відходів

38.11.69-00.00

 

2240

2730,00 (дві тис. сімсот тирдцять грн. 00 коп.) в т. ч. ПДВ 455

 

 

 

41.00.3 Будування житлових будівель (нове буд-во, реконструкція, капітальний і поточний ремонт)

41.00.3

 

2240

12500 (Дванадцять тисяч пятсот грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ2083,33 грн.

 

 

 

02.40.1 Послуги пов"язані з лісництвом   (видалення сухостою)

02.40.10-00.00

 

2240

4114,00 (чотири тис. сто чотирнадцять грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 685,66

 

 

 

Послуги щодо передавання даних і повідомлень

61.10.1

 

2240

4805,00(Чотири тисячі вісімсот пять грн.оокоп) вт.ч.ПДВ 800,83

 

 

 

36.00.2 Обробляння та розподіляння води трубопроводами

36.00.20-00.00

 

2272

28076,00 (двадцять вісім тисяч сімдесят шість  грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 4679,33

 

 

 

35.11.1 Енергія електрична

35.11.10-00.00

 

2273

83047,00(Вісім  три тисячі сорок сім грн.00коп.В.т..чПДВ13841,16

 

 

 

Послуги освітянські інші

85.59.1

 

2282

1249,00коп.Одна тисяча двісті сорок девять грн.00коп.(в.т.ч.ПДВ208,16

 

 

 

43.21.1 Роботи електромонтажні

43.21.10-00.90

 

2240

2547,00 (Дві тисячі пятсот сорок сім  00 коп.) в т.ч. ПДВ 424,50

 

 

 

31.00.1Меблі офісні,інші

31.00.13-00.00

 

2210

137450,00(Сто тирдцять сім  тисяч  чотириста пятдесят оо коп.В.т.ч.ПДВ22908

 

 

 

91.03.1 Послуги, пов"язані з історичними місцями та та будівлями й подібними туристично привабливими  об"єктами

91.03.10-00.00

 

2240

10500,00(Десять тисяч пятсот грн.00коп).В.т.ч.ПДВ1750грн.00коп.

 

 

 

44.22.1Вікна ,двері.супутні вироби

44.22.10.00-5

 

2210

95830,00(Девяносто пять тисяч вісімсот тридцять грн. 00коп.)вт.ч.ПДВ 15971,66

 

 

 

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від     09.02.2016р.  б/н

 

Голова комітету з конкурсних торгів                                  О.І.Черешнюк

           МП

Секрктар комітету з конкурсних торгів                                      А.О.Очеретна

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
15.09.2014  № 1106

 

ЗМІНИ ДО РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
на __2015__ рік


Заклад”Загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів-№15  Вінницької міської ради”  ЄДРПОУ  20096901

 (найменування замовника, код за ЄДРПОУ)

 

Предмет закупівлі

Код КЕКВ(для бюджетних коштів)

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі

Примітки

1

2

3

4

5

6

31.01.1

Меблі конторські/ офісні та меблі для підприємств торгівлі (парти)

(31.01.12-00.00

Меблі конторські/ офісні, дерев’яні)

2210

217620,00 грн. (двісті сімнадцять тисяч шістсот двадцять грн. 00 коп) 

В т.ч. ПДВ-36270,00грн (тридцять шість тисяч двісті сімдесят  грн. 00 коп)

Ціновий запит

Жовтень 2015 року

 

Затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від  27.02.2015р. № б/н .

 

Голова комітету з конкурсних торгів         ________________                          О.І.Черешнюк
                                                                               (підпис)                   (ініціали та прізвище)

 

Секретар комітету з конкурсних торгів     ________________                         А.О.Очеретна

                                                                                (підпис)                   (ініціали та прізвище)



 

Заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 Вінницької міської ради»

 

   "ЗАТВЕРДЖЕНО"

Рішенням комітету з конкурсних торгів
Протокол б/н від 10.02.2015 р.
Голова комітету з конкурсних торгів

     О.І.Черешнюк

  М. П.

ДОКУМЕНТАЦІЯ 

конкурсних торгів

Процедура закупівлі – відкриті торги

на  закупівлю послуг:

   Послуги їдалень

Код ДК 016:2010 – 56.29.20-00.00

   м. Вінниця - 2015

I. Загальні положення

 

1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів

Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону. Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом

 

2. Інформація про замовника торгів

повне найменування Заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 Вінницької міської ради»

місцезнаходження  м. Вінниця, вул. Келецька, 62. 21021

посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками

Черешнюк Олександр Іванович директор школи, тел.: (0432) 56-06-21

Очеретна Антоніна Олександрівна заст. директора з г/частини тел.: (0432) 51-31-25,

електрона адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

3. Інформація про предмет закупівлі

найменування предмета закупівлі Послуги їдалень

вид предмета закупівлі послуги їдалень

місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)

м. Вінниця, 21021,вул.Келецька 62, харчування 565 дітей

строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) протягом 2015 року.

4. Процедура закупівлі

Відкриті торги

 

5. Недискримінація учасників

Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах

 

6. Інформація про валюту (валюти), у якій (яких) повинна бути розрахована і

зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів

Валютою пропозиції конкурсних торгів є гривня. У разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий учасник може зазначити ціну пропозиції конкурсних торгів у євро. При цьому при розкритті пропозицій конкурсних торгів ціна такої пропозиції конкурсних торгів перераховується у гривні за офіційним курсом гривні до євро, встановленим Національним банком України на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів, про що зазначається у протоколі розкриття пропозицій конкурсних торгів.

 

7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою.

 

II. Порядок внесення змін та надання роз'яснень до документації конкурсних торгів

 

1. Процедура надання роз'яснень щодо документації конкурсних торгів

Учасник, який отримав документацію конкурсних торгів, має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів звернутися до замовника за роз'ясненнями щодо документації конкурсних торгів. Замовник повинен надати роз'яснення на запит протягом трьох днів з дня його отримання всім особам, яким було надано документацію конкурсних торгів. Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів. У разі здійснення закупівлі за скороченою процедурою замовник не має права з власної ініціативи чи за результатами запитів вносити зміни до документації конкурсних торгів, крім випадків, коли внесення таких змін необхідне для приведення документації конкурсних торгів у відповідність із вимогами чинного законодавства або такі зміни вимагає рішення органу оскарження. У такому разі замовник вносить відповідні зміни до документації конкурсних торгів та продовжує строк подання пропозицій конкурсних торгів. У разі несвоєчасного подання замовником роз'яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на сім днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів. Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону

 

2. Порядок проведення зборів з метою роз'яснення запитів щодо документації конкурсних торгів

У разі проведення зборів з метою роз'яснення будь-яких запитів щодо документації конкурсних торгів замовник повинен забезпечити ведення протоколу таких зборів з викладенням у ньому всіх роз'яснень щодо запитів і надсилає його всім особам, яким було подано документацію конкурсних торгів, незалежно від їх присутності на зборах. Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону

 

III. Підготовка пропозицій конкурсних торгів

 

1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів

*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)

Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті. Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів. Учасникам процедури закупівлі дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів як щодо предмета закупівлі, так і щодо визначених частин предмета закупівлі (зазначається у разі визначення замовником частин предмета закупівлі (лотів)). Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*. Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Пропозиція конкурсних торгів запечатується у одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*. На конверті повинно бути зазначено: повне найменування і місцезнаходження замовника; назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів; повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів; маркування: "Не відкривати до ________________  (зазначаються дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів")

 

2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника

Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна

складатися з: документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів; документа, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції конкурсних торгів ; інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (опис предмета закупівлі); документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям

 

3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів

Не вимагається.

 

4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів

 

5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними

Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом 90 днів. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів. Учасник має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення пропозиції конкурсних торгів; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів та наданого забезпечення пропозиції конкурсних торгів

 

6. Кваліфікаційні критерії до учасників

Учасники подають для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16, 17 Закону та вимогам згідно із законодавством наступні документи:

  Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

  Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; довідка, складена в довільній формі, про наявність у працівників Учасника санітарних книжок, затверджена підписом уповноваженої особи та печаткою (додані до неї копії санітарних книжок).

  Копія довідки СЕС про відповідність  санітарним вимогам транспорту, складських

приміщень.

  Наявність відповідних документів, що підтверджують якість продукції (сертифікати, гігієнічні висновки тощо).

  Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).

  Копія заповнених сторінок паспорту (для фізичних осіб).

  Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;

  Баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів на останню

звітну дату;

  Довідка з банку про відсутність заборгованості за кредитами ,дійсної станом на момент розкриття конкурсних пропозицій;

  Довідка про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура, видана органом Міністерства юстиції України, дійсної станом на момент розкриття конкурсних пропозицій;

  Довідка про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів ( обов’язкових платежів)  дійсної станом на момент розкриття конкурсних пропозицій;

  Копія Статуту;

  Копія Свідоцтва про державну реєстрацію;

  Копія довідки ЄДРПОУ ( для юридичних осіб)

  Довідки про відсутність судимості за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку,видана органом МВС України.

  Довідка про відсутність у особи корупційного правопорушення , видана головним управлінням юстиції в області.

Довідка про те, що учасник не притягувався протягом останніх трьох років до відповідальності за порушення, передбачене п.4 ч.2 ст.6, п.1 ст.50 ЗУ "Про засхист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів - в довільній формі.

Довідка про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах -  в довільній формі.

 

7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи,

які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним,

кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.

 

8. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути

подані пропозиції конкурсних торгів

Пропозиція подається по предмету закупівлі в цілому.

9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником

Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до

закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції конкурсних торгів.

Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів

 

IV. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів

 

1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів: спосіб

подання пропозицій конкурсних торгів

Особисто або поштою

місце подання пропозицій конкурсних торгів м. Вінниця, вул. Келецька 62, приймальня

кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час) 17.03.2015 р. до 10-00.

Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали. На запит учасника замовник протягом одного робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу

 

2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів

місце розкриття пропозицій конкурсних торгів. м. Вінниця, вул. Келецька 62, кабінет директора

дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів 17.03.2015 р. 11-00.

До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів. Повноваження представника учасника підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт. Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів. Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів. Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою, затвердженою Міністерством економіки України. Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Завірена підписом голови комітету з конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому учаснику на його запит протягом одного робочого дня з дня отримання такого запиту. Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону

 

V. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця

 

1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію

Замовник має право звернутися до учасників за роз'ясненнями змісту їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції конкурсних торгів. Критерій оцінки – ціна. Переможцем визнається учасник, який запропонував найменшу ціну та пропозиція якого відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам до закупівлі.

 

2. Виправлення арифметичних помилок

Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті

арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів під час проведення її оцінки, у порядку, визначеному документацією конкурсних торгів, за умови отримання

письмової згоди на це учасника, який подав пропозицію конкурсних торгів. Замовник зазначає умови та порядок виправлення арифметичних помилок. Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його пропозиція конкурсних торгів відхиляється

 

3. Відхилення пропозицій конкурсних торгів

 Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі, якщо:

1) учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим п.6 цієї тендерної

документації; не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки; не надав забезпечення пропозиції конкурсних торгів;

2) наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 Закону;

3) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів. Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із зазначенням підстави надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена, протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону

 

4. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися

Замовник відміняє торги у разі: відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт;

неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель; виявлення факту змови учасників; порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого Законом; подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів; відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з Законом; якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників. Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися у разі, якщо: ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі; здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили. Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону

 

VI. Укладання договору про закупівлю

 

1. Терміни укладання договору

У день визначення переможця замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції, але не раніше ніж через 10 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів; за скороченою процедурою - не раніше ніж через п'ять   днів з дня публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, але не пізніше ніж через 14 днів з дня акцепту.

 

2. Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю

 

ДОГОВІР
про закупівлю товарів  за державні кошти

м. Вінниця                                                                                                                             ____ ____________2015 року
                                                                                                               
 _____________________________________________  в особі _____________________, що діє на підставі _____________    (далі Замовник), з однієї сторони, і _____________________________________________________________

в особі ________________________________________________________,  що діє на підставі ________________________    (далі Учасник), з іншої сторони, разом Сторони, уклали цей договір про таке (далі Договір):

 

I. Предмет договору

1.1. Учасник зобов'язується у 2015 році поставити Замовникові товари (виконати роботи або  надати послуги), а Замовник прийняти і оплатити такі товари (роботи або послуги).

 _______________________________________________________________

1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги) _________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________   

Кількість товарів___________________________________________________________________

1.3. Обсяги закупівлі товарів (робіт або послуг) можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.

 

II. Якість товарів, робіт чи послуг

2.1. Учасник повинен передати (поставити) Замовнику товар (товари), (виконати передбачені цим Договором роботи або надати Замовнику послугу (послуги)), якість яких відповідає умовам документації конкурсних торгів.

IIІ. Ціна договору

3.1. Ціна цього Договору становить __________________________________________________________________, (вказати

цифрами та словами)

у тому числі: __________________  (ціна Договору визначається з урахуванням Закону України "Про податок на додану вартість")

3.2. Ціна за одиницю Товару складає____________________

3.3. Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін

 

IV. Порядок здійснення оплати
 

4.1. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка та накладної на оплату товару 

V. Поставка товарів (надання послуг або виконання робіт)

5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товарів до 31 грудня 2015  року       

5.2. Місце поставки (передачі) товарів _____________________

 

VI. Права та обов'язки сторін  

6.1. Замовник зобов'язаний:

       6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлені товари;

       6.1.2. Приймати поставлені товари згідно з ________;

       6.1.3. Інші обов'язки ______________________________________.

6.2. Замовник має право:

       6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Учасником, повідомивши про це його у строк______;

       6.2.2. Контролювати поставку товарів (виконання робіт або надання послуг) у строки, встановлені цим Договором;

       6.2.3. Зменшувати обсяг закупівлі товарів (виконання робіт або надання послуг) та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору;

     6.2.4. Повернути рахунок Учаснику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у пункті 4.2 розділу IV цього Договору (відсутність печатки, підписів тощо);

     6.2.5. Інші права __________________________________________.

6.3. Учасник зобов'язаний:

       6.3.1. Забезпечити поставку товарів  у строки, встановлені цим Договором;

       6.3.2. Забезпечити поставку товарів, якість яких відповідає умовам, установленим розділом II цього Договору;

       6.3.3. Інші обов'язки ______________________________________.

6.4. Учасник має право:

       6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлені товари;

        6.4.2. На дострокову поставку товарів за письмовим погодженням Замовника;

        6.4.3. У разі невиконання зобов'язань Замовником Учасник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника у строк______;

        6.4.4. Інші права __________________________________________.

 

VII. Відповідальність сторін

7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законами та цим Договором.
7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі товарів за бюджетні кошти Учасник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф,пеня) у розмірі _______________________, а у разі здійснення попередньої оплати Учасник, крім сплати зазначених штрафних санкцій, повертає Замовнику кошти з урахуванням індексу інфляції.

7.3. Види порушень та санкції за них, установлені Договором: ___________________________________________.
     (зазначаються види порушень та санкції за них)

 

VIII. Обставини непереборної сили

8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом _______ днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
8.3. Доказом   виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються  _____________________________________.  (найменування органу, уповноваженого видавати такі документи)

8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж ___ днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір. У разі попередньої оплати Учасник повертає Замовнику кошти протягом трьох днів з дня розірвання цього Договору.

                                                                          

IX. Вирішення спорів

9.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.
9.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку.

 

X. Строк дії договору

10.1. Цей Договір набирає чинності з _____________________ і діє до ____________________.

10.2. Цей Договір укладається і підписується у ___ примірниках, що мають однакову юридичну силу.

10.3. Дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році.
                                                                   

XI. Інші умови

_________________________________________________________________________________

 

XII. Додатки до договору

Невід'ємною частиною цього Договору є: _______________________________________________________________________________

        (у разі наявності зазначаються додатки до Договору)

 

XIII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін

 

 Замовник                                                                    Учасник

____________________________                          _________________________________

                  (найменування)                                                              (найменування/П.І.Б)

___________________________                           _________________________________

           (ідентифікаційний код)                                                         (ідентифікаційний код)

___________________________                           _________________________________

              (місцезнаходження)                                                           (місцезнаходження)

____________________________                          _________________________________

                      (телефон)                                                                            (телефон)

__________________________                           __________________________________

                      (телефакс)                                                                           (телефакс)          

____________________________                     ___________________________________

(рахунок у Державному  казначействі або у банку)             (рахунок у Державному казначействі або у банку)               (підпис)                                                                                                         (підпис)                             

____________________________                          _________________________________

                         М. П.                                                                                    М. П.

 

3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю

У разі письмової відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув

 

4. Забезпечення виконання договору про закупівлю

Не вимагається.

 

*   *   *

Додаток 1

 форма „Пропозиція» подається у вигляді, наведеному нижче.

Учасник не повинен відступати від даної форми.

 ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ»

(форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку)

Ми, (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю послуг їдалень згідно з технічними та іншими вимогами Замовника торгів.

Вивчивши  документацію конкурсних торгів та технічні вимоги (надалі ТВ), на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у комерційній частині цієї пропозиції  на загальну суму ___________________грн.:

 

Кількість дітей

Грошова норма харчування в день

Кількість днів харчування

Сума пропозиції

Учні 1-4 класів

387

3

65,464

 

387

5

71

 

Діти-сироти

1

4,7

70

 

7

5,5

52

 

1

6,2

71

 

7

7,2

51

 

Малозабезпечені

12

4,7

55

 

8

5,5

49

 

12

6,2

55

 

8

7,2

49

 

Діти в пришкільному таборі

150

10,6

14

 

Разом

 

 

 

 

 

 

1. До акцепту нашої  пропозиції, Ваша  документація конкурсних торгів разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором.

2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 кал. днів з дня розкриття  пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.

3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі  пропозиції згідно з умовами  документації, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

4. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою.

 

*   *   *

 

Додаток 2

Калькуляція вартості

Організації харчування  на 100 учнів за 1 день, представленої на торги

 

п/п

Перелік затрат, що входять в ціну меню на 100 учнів в день

Ціна кожної затрати окремо в грн.

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

4.

 

 

5.

 

 

6.

 

 

7.

 

 

Разом

 

 

Прибуток

 

 

Всього

 

 

 

*   *   *

 

Додаток 3

Форма

“Обрахункова вартість запропонованої

середньої калорійності одноденного харчування”

організації харчування учнів шкіл м. Вінниці в 2015 році

 

 

Є не від’ємною частиною Тендерної пропозиції учасника торгів і повинна містити наступні дані:

 

–   середня ціна 1 ккал запропонованої середньої калорійності ( у грн.) – Х

–   фіксована середня ціна одноразового харчування учнів за встановленими грошовими нормами (у грн.) – А

–   запропонована середня калорійність одноденного харчування за встановленими грошовими нормами (у грн.) – В

Х = А : В

     А = 3грн. + 5 грн. + 4,70 грн. + 6,20 грн. + 5,50 грн. + 7,20 грн. + 10,60грн.
8

     В = (ккал на 3 грн.) + (ккал на 5 грн.) + (ккал на 4,70 грн.) + (ккал на 6,20 грн.) + (ккал на 5,50 грн.) + (ккал на 7,20 грн.) + (ккал на 10,60 грн.)

 

*   *   *

 

Додаток 4

Технічні та кваліфікаційні вимоги по закупівлі послуг шкільних їдалень

1.  Кількість дітей, які мають харчуватись :

Учні 1-4 класів –  387дітей;

      Пільгові категорії учнів від 6 до 10 років – 13 дітей;

Пільгові категорії учнів від 10 років – 15 дітей;

Учнів в пришкільних таборах – 150 дітей.

2.  Тендерні пропозиції приймаються від підприємств громадського харчування.

3.  Виконавець повинен бути забезпечений кваліфікованими кадрами кухарів, технологів, тощо.

4.  В школі  необхідно організувати одноразове харчування учнів (обід) за грошовими нормами:

  учні 1 – 4 класів – грошова норма 3 гривні; 5 грн.-з 1 вересня 2015 р.

  діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти з малозабезпечених сімей та сімей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків:

  діти віком від 6 до 10 років – 4,70 гривень;6,20 грн.-з 1 вересня 2015 р.

  діти віком від 10 і більше років – 5,50 грн.,7,20 грн.-з 1 вересня 2015 р.

  діти в пришкільних таборах – 10,60 гривень(дворазове харчування).

5. Організувати через їдальню диференційоване, раціональне, одноразове харчування дітей з обов’язковим включенням до раціону свіжих овочів та фруктів.

6.  Забезпечити дотримання санітарно-гігієнічних та протипожежних норм на харчоблоці, їдальні та складських приміщеннях.

7.  Забезпечити щоденне погодження меню та зняття проб виготовлених страв медпрацівниками шкіл.

8.  Організувати буфетну та абонементну форму обслуговування учнів за потребою.

9.  Забезпечити збереження технологічного обладнання, яке належить навчальним закладам та в разі необхідності здійснювати його ремонт за власні кошти.

10.  Учасник у своїй тендерній пропозиції повинен документально підтвердити свій рівень кваліфікації, достатній з точки зору Замовника торгів, для виконання ним договору у випадку прийняття його пропозицій.

11.  В калькуляції вартості харчування учнів, учасник повинен вказати всі затрати, які включаються у вартість харчування.

12.  Подати три перспективних десятиденних меню з забезпеченням калорійності відповідно грошових норм: 3грн., 5грн., 4.70грн., 6.20грн., 5.50грн., 7.20грн.  10.60грн.

13.  Остаточні фінансові розрахунки Замовник проводить по кількості дітей, які харчувались, після надання відповідних документів.